اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه سفر رئیس جمهور به خوزستان 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه سفر رئیس جمهور به خوزستان خبر داد. 

سرهنگ فرید کریمی‌زاده گفت: در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه، محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به مراسمات در شهرستان‌های، دزفول، اندیمشک، شوش، هویزه، شادگان و اهواز اعمال خواهد شد.

او می‌گوید: ظهر پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه تا پایان مراسم تمامی مسیر‌های ورودی به هر دو طرف بلوار آیت اله بهبهانی و بلوار شهید سلیمانی حدفاصل فلکه فرودگاه تا میدان جمهوری از هر گونه تردد با وسایل نقلیه شخصی جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: ماموران پلیس با تمام توان و تجهیزات سعی بر ایجاد خاطره‌ای خوش و به یادماندنی در دیدار مردم با رئیس جمهور دارند.

به گفته او با هماهنگی به‌عمل آمده اولویت ایاب و ذهاب در مسیر استقبال فقط با وسایل نقلیه عمومی است که در این خصوص اتوبوس‌های خط واحد برای کلیه نقاط پیش بینی شده است.

به گفته او در صورت پارک خودرو در مسیر استقبال به وسیله یدک‌کش جابجا و هرگونه مسئولیتی در این خصوص به عهده مالک آن می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: در مسیر‌های اطراف محل برگزاری مراسم، به دلیل بافت قدیمی شهر تراکم خودرو‌ها قابل پیش بینی است از این‌رو توصیه می‌شود در صورتی‌که رانندگان در این موقعیت‌ها قرار گرفتند با صبر، بردباری و آرامش به راه خود ادامه داده و از هرگونه حرکت خلاف قوانین و مقررات که باعث گره ترافیکی و تصادفات و اتلاف وقت شهروندان می‌شود، اجتناب کنند.

سرهنگ کریمی‌زاده گفت: شهروندانی که عصر پنج‌شنبه در صورت ضرورت مسیرشان از بلوار‌های آیت الله بهبهانی و شهید سلیمانی است از سمت شمال با استفاده از کمربندی کوروش و از سمت جنوب از طرف آخرآسفالت به بلوار‌های ساحلی دسترسی پیدا کنند و همچنین می‌توانند از پل شهدای مدافع حرم، روگذر سردار هاشمی، فلکه زندان، پل قائم، میدان تپه استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار